Праграма эксперыментальных фільмаў ўключыла працы, адзначаныя рысай актуальнасці ў асяроддзі празмернасці медыйнага патоку і фасцынацыі. Даўжыня праграмы 50 хвілін.
САКАВІК, 13 | 18.20
КІНТЭАТР “БЕЛАРУСЬ”
Silence (Цішыня)
Дзмітрый Захараў (Германія, 5 хв.)
Распаўсюджванне фэйкавых навін і ілжывай інфармацыі дасягнула новага апагею. Падзел праўды і фальшу становіцца ўсё больш цяжкім, і становіцца ўсё цяжэй вызначыць людзей, якім мы можам давяраць.
Inside (Унутры)
Ян Шапатэль (Францыя, 6 хв.)
Унутры каціцца мазаіка з вокнаў будынку, які аўтар рэгулярна здымаў са свайго акна. Уздоўж гэтай мяжы, дзе інтэр’ер пераходзіць у экстэр’ер, мноства момантаў штодзённага жыцця перакрываюцца і рэагуюць адзін на аднаго, утвараючы харэаграфічную фрэску з простых жэстаў.
Screams (Крыкі)
Кікі Хо (Нідэрланды, 2 хв.)
Гэты ультракароткі фільм — эксперыментальнае даследаванне экрана. Гэта паэтычная адзінка, заснаваная выключна на архіўных матэрыялах, выклікае ў гледача думкі пра патрабавальны характар усіх гэтых яркіх прамавугольнікаў: Асабліва зараз, у часы Кароны, мы ўцягнуты ў адзіны партал для астатняга свету. Час заняць крытычную пазіцыю.
The Stone Guest (Каменны госць)
Марына Фаменка (Расія, 8 хв)
Ключавой фігурай Вялікай Кастрычніцкай сацыялістычнай рэвалюцыі 1917 г. у Расіі быў Ленін. Пасля яго смерці ў 1924 г. вобраз Леніна быў увекавечаны ў незлічонай колькасці помнікаў у Савецкім Саюзе і ў краінах савецкага блока. У сваім відэа мастак спасылаецца на адлюстраваны ў камені вобраз лідэра Рэвалюцыі на аснове архіўных матэрыялаў і знойдзеных кадраў. У фільме няма ні жывога, ні мёртвага Леніна; пасля смерці савецкіх людзей жыве толькі «каменны госць». «Нараджэнне» кожнага новага каменя Леніна суправаджаецца асаблівым рытуалам з прамовамі і ўрачыстасцямі перад вялізным сходам. Пасля распаду Савецкага Саюза жыццёвы цыкл «каменнага госця» завяршаецца.
Rumours (Чуткі)
Ксуньян Ванг (Германія, 6 хв)
Большасць нашых успамінаў мінае як час; яны становяцца цьмянымі ўспамінамі пра бітае шкло і эмоцыі.
Гісторыя складаецца з дзвюх частак: адна ніта — гэта рэальнасць таго, што адбылося, а другая — памяць пра гэта. Увогуле, першая частка — гэта гісторыя пра стварэнне ўспамінаў. Другая частка — проста аб’ектыўнае апісанне ўсяго негатыўнага ў жыцці.
Relationshape (Форма адносін)
Цзятон Хан (ЗША, 2 хв.)
Форма адносін — гэта 2D- і 3D-графічны графічны фільм, які спалучае напісаны аўтарам верш з уласнай сюжэтнай лініяй, раскрытай пры дапамозе апавядання і тэксту. «Форма адносін» выкарыстоўвае суадносіны паміж рознымі геаметрычнымі фігурамі, каб адлюстраваць сувязі і адлегласці паміж людзьмі. Геаметрыя можа выступаць у якасці найбольш універсальных сімвалаў, пакідаючы па-за ўсялякімі меркаваннямі і прадузятасцямі, якія мы маем як людзі з розных культур і паходжання.
Topiaskop (Тапіяскоп)
Іосіф Боттгер (Германія, 7 хвілін)
Горад будуе сябе. Знос рухае за будаўніцтвам, будаўніцтва — за зносам. У «Тапіяскопе» вымярэнні і адносіны раствараюцца, пэўнасць месца і часу разбураецца: канкрэтны горад Гамбург становіцца месцам абсурднай гісторыі росту.
Cyberpunk U.S.S.R. (Кіберпанк СССР)
Аляксей Хазаў (Расія, 14 хв.)
СССР. 2077. Амерыканскі вынаходнік-мільярдэр прыбывае на біржу па продажы дысідэнцкіх тавараў, спадзеючыся сустрэцца з дзіўным бандытам, каб купіць скрадзенае цела Леніна, але спецыяльны кібер-атрад КДБ не дрэмле.
Трэйлер VII Нефільтраванага кіно: