Паколькі алгарытмы ўсё больш апасродкуюць чалавечы досвед, фармуючы жаданні, дыктуючы паводзіны і перакройваючы асобу, гэтая праграма даследуе крохкі сімбіёз паміж чалавецтвам і кодам. Фільмы, прадстаўленыя ў праграме, змагаюцца з галоўным парадоксам: алгарытмы абяцаюць эфектыўнасць і сувязь, але пагражаюць аўтаноміі, зводзячы складанасць жыцця да звестак.

У прадстаўленых фільмах выкарыстоўваюцца раздробненыя апавяданні, эстэтыка глітчу і гібрыдныя формы, каб адлюстраваць дысананс жыцця ў закадаваных структурах. Праграма задаецца пытаннем: Ці можа мастацтва вярнуць сабе ўладу ў эпоху прэдыктыўнай аналітыкі? Змешваючы рэалізм са спекулятыўнай фантастыкай, аўтары раскрываюць супярэчнасці паміж чалавечай непрадказальнасцю і машынным дэтэрмінізмам.

Гэтая падборка прапануе гледачам зірнуць на этычныя і экзістэнцыйныя праблемы нашай лічбавай залежнасці, паказваючы ўнікальную здольнасць кіно зрабіць нябачныя структуры ўлады бачнымі і прадэманстраваць магчымасць крытычнага погляду.


УСЛЕД ЗА АЛІСАЙ

Эцьен Барэр (Бельгія, 18 хв.)

Каміль — хлопец з эскорту, Аліса — інфлюенсер. Каб стварыць кантэнт для яе сацыяльных сетак, яны правядуць ноч разам у раскошным гатэлі.


КАНФІГУРАЦЫЯ

Філіп Хофменнер, Сымон Ёнас Пфланцэр (Швейцарыя, 18 хв.)

У недалёкім будучыні жаніх Сусаны Марка вырашае ўжывіць сабе ў мозг чып. Марка, які пакутуе ад цяжкай дэпрэсіі і выпрабоўвае ў сувязі з гэтым прафесійныя праблемы, бачыць у гэтай новай тэхналогіі свой адзіны шанец не страціць сувязь. Сусана, якая першапачаткова звярнула яго ўвагу на чып, неўзабаве пачынае сумнявацца, калі Марка пачынае кардынальна мяняцца.


DATÆTERNA

Аксель Шэмін (Францыя, 18 хв.)

У недалёкай будучыні мікраработніца выконвае заданні, якія ёй прапануюць. Паміж абслугоўваннем цэнтра апрацоўкі даных і апрацоўкай інфармацыі яна нерашуча шукае спосабы адчуць эмоцыі. Пазбаўлены сацыяльных сувязей, гэты свет прасякнуты дадзенымі.


ТЭРМІНУС

Эшлі Батчэр (Бельгія, 10 хв.)

У фільме «Тэрмінус» мы знаёмімся з Гары, кіроўцам аўтобуса сярэдніх гадоў, які змагаецца з працягам траўмы галавы і напружаннем паўсядзённага жыцця. Намераная, але настойлівая жонка прымушае яго выконваць рэжым прыёму лекаў, але Гэры ўсё больш расчароўваецца і аказваецца ў ізаляцыі. Калі галасавы GPS-навігатар яго аўтамабіля пачынае здабываць больш самасвядомую асобу, ён пачынае знаходзіць суцяшэнне, накіроўваючы яго ў ціхамірныя месцы, каб зняць нарастальны стрэс. Аднак па меры таго, як іх зносіны становіцца ўсё больш інтымным, GPS прымае змрочны абарот, высвятляючы тонкасці напружанага шлюбу Гэры і зараджаючы ў ім ідэі гвалту.